[2021] Ruszamy na trip życia! Sex Education - Katy Birchall

09:26


Wydawnictwo: Otwarte
Premiera: 27.10.2021

Bardzo dużo słyszałam o Sex Education, nie dziwota! To jeden z popularniejszych seriali i sama planuję niedługo W KOŃCU zacząć go oglądać, bo na razie postawiłam na nadrobienie ,,You" również na Netflix 😎


Książka ,,Ruszamy na trip życia! Sex Education" wyrwała mnie z czytelniczego zastoju; spędziłam przy niej rewelacyjnie czas i widocznie potrzebowałam teraz czegoś takiego. Myślę, że można śmiało czytać ją bez znajomości serialu, a mnie wręcz jeszcze bardziej do niego zachęciła... Dla jego miłośników za to może być ciekawym dodatkiem i pozwolić na spędzenie jeszcze paru chwil z bohaterami.


Postacie były genialne. Cudowne. Autentyczne. Obdarzone humorem, odrobiną ,,szaleństwa", silną przyjacielską więzią. Nie wiem czy zostali idealnie oddani jak w serialu, ale mam szczerą nadzieję, że tak! 💛 


Książkę czytało się szybko i z ciągłym zaciekawieniem, z ręką na sercu bardzo mi się podobała. Otis, Eric, Maeve i Aimee przeżywają w niej dużo emocji, zwłaszcza wspomniana Maeve, w związku z pewnymi zarzutami i sprawą dotyczącą ściślej jej brata. Podążanie razem z nimi ścieżką ich prywatnego śledztwa dostarczało mi prawie tyle samo stresu co uśmiechu z przewagą tego pierwszego... 


A tak serio, bawiłam się naprawdę świetnie, często ten uśmiech nie chciał zejść z twarzy i chciałam tylko więcej i więcej! Podejrzewam, że serial już całkiem zawładnie moim sercem.



You Might Also Like

0 komentarze

Najchętniej czytane!