SKLEPY INTERNETOWE Z GADŻETAMI DLA KSIĄŻKOHOLIKA

13:47


Ostatnio w wolnych chwilach buszuję bardziej w internetach poszukując jakichś pięknych, hiperciekawych zakładek do książek. Ja jestem maniaczką zakładkową, najchętniej bym miała ich tysiące i nabrałam chęci wyszukania jakichś naprawdę ładnych, więc stąd też pomysł na post, bo może ktoś ma ochotę poznać sklepy internetowe z cudeńkami specjalnie dla zakładko i gadżetomaniaków książkowych. Jeśli Wy znacie jakieś inne niż pokażę, to dajcie koniecznie znać, bo im więcej takich miejsc poznamy tym lepiej, gorzej z portfelami. Mój ma już chyba podwójną jak nie potrójną anoreksję. Niestety jeszcze z żadnego sklepu nie zamawiałam, ale dziewczyny zakładkowe są znane dużemu gronu i tworzą z pasją, widać też po Instagramach także ja tylko sobie muszę ustalić jedną rzecz - albo zakładki albo książki. Na razie muszę detoks zrobić sobie, bo w kwietniu przesadziłam, niech to szlak. Nie wiem jak mi pójdzie niekupowanie, ale trzymajcie kciuki. Chyba mam mały przesyt, więc jest szansa że trochę wytrzymam. Co ja gadam?! Ja i przesyt? :D



Źródło zdjęcia - tojko.pl

Ekhm, czy ja muszę komuś przedstawiać tego geniusza? Mam od Tojko jedną zakładkę, wygrałam w konkursie jakimś świątecznym, także w tym przypadku mogę powiedzieć, że ta dziewczyna tworzy coś niesamowitego. Świetna jakość, po kilku miesiącach moja wygląda ciągle jak nowa i czuję, że zostanie tak na bardzo długo, podoba mi się, że zakładka ma sznureczek, ładnie wygląda przez to i jest mniejsza szansa, że gdzieś się zakładka zagubi w odmętach książki. Już sobie kilka upatrzyłam (nie tylko dla siebie!) zakładek, więc teraz tylko odkładać kasiorkę i lecieć do Tojko po zapas wspaniałości. Tojko w ofercie ma również przypinki.



Źródło zdjęcia - molom.pl

Niedawno odkryłam ten sklep i połowę bym najchętniej wykupiła (żeby nie mówić, że cały). Zakładki papierowe i drewniane, torby, koszulki, czapki, a nawet skarpetki! Jest w czym wybierać. Marzy mi się książkowa torba, ach. W końcu by było w czym dźwigać książki z biblioteki. Znaczy zawsze biorę torbę zakupową na chwilowo ,,adopcyjne'' książki, ale taka typowo książkowa by była idealna jednak. Książkoholik bez książkoholikowej torby? Nie możliwe!



Źródło zdjęcia - shadowbookmark

Dosłownie kilka dni temu natrafiłam na ten sklep i zakochałam się po uszy. Jak na razie większego wyboru nie ma w zakładkach, ale są one robione ręcznie, zatem wybaczamy. Prezentują się naprawdę bajecznie i najchętniej, to takie zakładki bym sobie w jakiejś gablotce postawiła i podziwiała tylko. Z samymi napisami są przepiękne, ale jednak moją uwagę najbardziej przykuły zakładki z postaciami.



Źródło zdjęcia - folkstar.pl

W tym przypadku, nie jest to typowo sklep kierowany do książkoholików, ale znaleźć na stronie możemy dział z rzeczami biurowymi i tam są właśnie piękne zakładki. Ja uwielbiam motyw folklorystyczny i te zakładki po prostu mnie zauroczyły. Kiedyś widziałam bardzo podobne stacjonarnie, chyba we Wrocławiu, ale nie pamiętam sklepu. W każdym razie widziałam w jakiejś galerii ogólnie. Śliczne, naprawdę. Takie wiecie, Polskie!



Źródło zdjęcia - epikpage.pl

Myślę, że wielu osobom znany jest ten sklep. Cała masa ciekawych gadżetów specjalnie z myślą o miłośnikach literatury. Zakładki, tajemnicze boxy, świeczki no i oczywiście zabraknąć nie może toreb. Magnetyczne zakładki są urocze, takie malutkie. Ale ciekawe, czy nie niszczą się od nich kartki w książce...



Źródło zdjęcia - taniaksiążka.pl

Oprócz tego, że jest to księgarnia pełna mnóstwa ciekawych książek, jest w niej bardzo szeroki wybór i dobre ceny, znaleźć możemy również gadżety. Rządzą tutaj zwłaszcza zakładki magnetyczne ze świetnymi, humorystycznymi tekstami, ale również zwykłe zakładki, zawieszki na drzwi, torby i kubki. Raj na ziemi.




Źródło zdjęcia - artyferia.pl

Jako ostatni sklep z zakładkami już ,,na bogato''. Ani nie papierowe ani nie magnetyczne jak widać na zdjęciu. Zamiast biżuterii można dawać :D Nie wiem, czy byłabym w stanie wydać tyle pieniędzy na zakładkę, ale ja to ja. Wstawiam Wam to jako może ciekawostkę, że takie cuda można kupić. Są rzeczywiście ładne, ciekawe motywy, jak np. z ważną datą, imieniem albo na szczęście. Kurcze, w razie jakbym nie wiedziała co dać komuś na prezent to może to poratować.

Lubicie książkowe gadżety? Zakładkowiczów to pewnie niemało by się tutaj znalazło :D

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo lubię książkowe gadżety 😉 najbardziej zakładki, torby z napisami i kubki 😁😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki życiem 😂 Już mam kubek z jedną moją świnką morską, a z książkami dalej nie, eh 😋

      Usuń
  2. Polecam także Kottera Dla miłośników mruczków i zakładek <3

    OdpowiedzUsuń

Najchętniej czytane!