[2021] Teraz i na zawsze

09:00


 ,,Teraz i na zawsze" to książka pełna smutku, goryczy, bólu. Poruszająca trudny temat straty i tęsknoty, z którymi się trochę utożsamiam. Jest pod wieloma względami niesamowita, wzruszająca, przede wszystkim bardzo wartościowa 💜

Rozrywała mi serce, aby za chwilę je skleić i znów zrobić to samo! Byłam trochę w rozsypce przez całą lekturę mam wrażenie. Ona była po prostu dobra, tak emocjonalna.

Początku nadał wypadek samochodowy pary licealistów Kimberly i Kyle'go, który staje się ciężkim doświadczeniem dla chłopaka. Śledzimy jego nową rzeczywistość, która nie jest teraz łatwa...

To historia młodych ludzi, którzy doświadczają trudnych emocji w swoim życiu i z początku wydaje się, że to stereotypowe, wolna irytująca akcja do tego... Zapewniam, że warto przeczekać, aby później zapierało wam dech w piersi! Coraz większe wrażenia po każdym nowym rozdziale, ale cokolwiek powiem to będzie spojler. 

Kurcze, w ogóle pokochałam w niej postać jaką jest Marley, jak nie wiem co!! 💛 Czułam coś dziwnego w chwilach, gdy się pojawiała. Tak, znalazłam chyba kolejną ulubioną bohaterkę. Niesamowite, bo zdarza to się rzadko u mnie... 

A sama książka? Zostanie we mnie na długo, wciąż chcę do niej wrócić i przeżyć to jeszcze raz, choć wiem, że nie byłoby łatwo, mimo że znam każdy jej szczegół.

You Might Also Like

0 komentarze

Najchętniej czytane!