[2021] Jak być szczerym ze sobą - Monika Januszewska Adriana Klos

22:06

Nie spodziewałam się, że tak dobrze przyjmę tę książkę.

Pozwoliła mi bardziej zrozumieć siebie i zachowania, które pojawiają się nie bez powodu. Mają u mnie swój głębszy związek, który podejrzewałam i książka mnie trochę upewniła. Poczułam w trakcie, że chwilami wcale siebie samej nie znam, co jak autorki zauważyły, często nam się zdarza!!

Ale to było potrzebne uczucie, otrzeźwiające. 

Nagle było wszystko jasne, a po kilku stronach nachodziły myśli, że nie wiem kim jestem, kim chcę być za 5 lat a nawet już teraz. Czy ja naprawdę robię to co kocham w życiu? Uświadomiłam sobie, że należę do grona osób, które są dla siebie samych obce 👽

Ta krótka książka zawiera także historie zwykłych ludzi, które przybliżały łatwość znajdowania wymówek i zwlekania w naszym życiu; to było dobrym początkiem do zastanowienia się ,,A co jeśli on/a (albo ja) jednak by nie odmówiła i zostałaby przy swoim?" lub ,,Co jeśli by(m) docenił/a w końcu siebie i swoją ciężką pracę?".

Dzięki niej, ale bardziej własnym przemyśleniom, zrozumiałam że psychoterapia to nic złego. 

To nie powód do wstydu. 

Czasami potrzebujemy czasu na tak poważną decyzję, ale mimo wszystko może być to jedna z setek rzeczy, które odkładamy i z którymi zwlekamy. Robimy to z podstawowymi rzeczami dla własnej wygody lub z obawy. Czasami całkiem nieświadomie...

Może z tego, co przekazały autorki, będziecie wiedzieć o czymś już od dawna, a może odkryjecie swoje ,,ja" i uznacie, że chcecie poznać lepiej tę osobę, z którą spędzicie resztę swojego życia ❤️ 

Każda emocja czy uczucie jest i będzie ważne, pamiętajcie. Akceptowanie siebie jest ogromnym krokiem w życiu i wcale nie łatwym, przynajmniej dla mnie. Odnoszę to do wyglądu zewnętrznego, ale także naszego wnętrza...

Dziękuję Wydawnictwo Sensus za możliwość poznania cienkiej, ale tak ciekawie napisanej i potrzebnej mi pozycji.

You Might Also Like

0 komentarze

Najchętniej czytane!