[2021] Niebezpieczny facet - Kristen Ashley

10:50


Nie czytałam poprzednich tomów tej serii, ale... W niczym mi to nie przeszkadzało. Byłam naprawdę wciągnięta w całą fabułę i losy naszych bohaterów, nawet grubość nie zdołała mnie zniechęcić.

Jedną z bohaterek jest Stella, której życie kręci się wokół prawie że jednej rzeczy - muzyki. Kocham ten motyw w książkach, co wiadomo po ogromnej miłości do ,,Daisy Jones and The Six" 💛 Stella jest bowiem wokalistką i gitarzystką w zespole. To dla niej znaczące, że po przez teksty piosenek może przekazać swoją tęsknotę, uczucia za tym, co niespodziewanie minęło...

Drugim z głównych bohaterów jest Mac. Ich połączenie podsyciło moje zainteresowanie przed lekturą, bo gościu jest detektywem! Dlatego to dla mnie coś nowego w romansach, bo nie miałam okazji czytać jeszcze o zniewalająco przystojnym detektywie, który w dodatku był w związku z liderką zespołu Rockowego...

Romans tak naprawdę z nutą tajemnic i niebezpieczeństwa (to ważne i mega ciekawe)? Dokładnie to znajdziemy w ,,Niebezpiecznym facecie" Kristen Ashley, a poza tym naprawdę dużo emocji, których na kartach czasami ani na chwilę nie brakowało. To jest dla mnie ważne, że mimo takiego ,,lekkiego" gatunku, pojawiało się tyle akcji! So if you like it... 😏

Oboje bohaterów ma w jakiś sposób trudną przeszłość, sekrety albo obawy, co jest atutem książki, bo nie można narzekać na nudę. Zawsze wyjdzie jakiś smaczek, może prawda, a może nagły zwrot, którego nawet nie podejrzewaliśmy. Wciągnęłam się i choć dawkowałam sobie tę książkę, czytałam tak powoli to nie znaczy, że akcja w powieści była ,,ślimacza". Wręcz przeciwnie.

Polecam! A poprzednie tomy na pewno za jakiś czas zdobędę i nadrobię. Nie ma innej opcji, bo się wkręciłam...

You Might Also Like

0 komentarze

Najchętniej czytane!