[2022] Rozmowy z psychopatami. Masowi mordercy i szaleńcy - Christopher Berry-Dee

09:20


Premiera: 23.02.2022r.
Wydawnictwo: Czarna Owca
Ocena: 1/5 🌼

Prawie zrobiłam DNF... Chciałam dać jeszcze jedną szansę autorowi, ale po tej książce już wiem, że to był na pewno ostatni raz z jego twórczością 💀

To było tak niesamowicie monotonne. W kółko to samo, w dodatku jedyne co udało mi się zapamiętać to teksty w stylu ,,możecie o tym przeczytać w innych źródłach", ,,mam ograniczoną objętość książki" (po czym są jego przemyślenia zazwyczaj dziwne dosyć, które absolutnie nic nie wnoszą). Albo w kółko dokładne opisy broni??

Może i tytuł się zgadza. Byli to masowi mordercy i szaleńcy, ale liczyłam na coś ZUPEŁNIE innego, a nie w kółko o jednym tylko zmiana miejsc i nazwisk, a i tak były to historie opisane w stylu ,,trzy zdania na krzyż", bo pamiętajcie, w innych źródłach możecie o tym poczytać. Moim zdaniem strata czasu, a u mnie to rzadkość, żebym żadnych pozytywów nie znalazła w książce:(

You Might Also Like

0 komentarze

Najchętniej czytane!