[2022] The Gravity of Us - Phil Stamper

15:43


Premiera: 23.02.2022r.
Wydawnictwo: Jaguar
Ocena: 3,75/5 🌼

 ,,chcę być jeszcze bliżej, choć niemal się dotykamy. chcę, żebyśmy byli jeszcze bardziej sami niż teraz, choć przecież nikogo tu nie ma."

,,The gravity of us" to urocza historia, którą można przeczytać w jeden wieczór. Najlepiej pod niebem migoczących się gwiazd...

🚀 lot w kosmos!
🤳 social media
🏳️‍🌈 reprezentacja lgbtq+ (mlm)
❤️ zdrowie psychiczne (❗TW zaburzenia lękowe, depresja)

Ach... Relacja Cal i Leona to była kwintesencja czegoś cudownego. Ich wzajemna komunikacja - kocham, serio!

Tylko mam uwagę do tego, że chwilami szło to zbyt szybko... Ledwo coś zaczęło iskrzeć, a już byliśmy na etapie, na który nawet sama nie byłam gotowa. Choć nie wiem jak kochałam ich rozmowy, wrażliwość to czasami działo się to zbyt prędko i przez to jakby mniej naturalnie.

Mimo to, towarzyszyło mi wiele emocji i uważam, że to naprawdę wartościowa młodzieżówka! 

Zwłaszcza, że...

Ogromny plus jest za poruszenie tematów zdrowia psychicznego. Nie spodziewałam się ich i idealnie się to wpasowało w całość. Tak subtelnie, bardzo się cieszę.

You Might Also Like

0 komentarze

Najchętniej czytane!