Femme fatale - Katarzyna Nowakowska

18:20

 β„›β„―𝒸ℯ𝓃𝓏𝒿𝒢 ,,𝒻ℯ𝓂𝓂ℯ 𝒻𝒢𝓉𝒢𝓁ℯ" - π’¦π’Άπ“‰π’Άπ“‡π“π“Žπ“ƒπ’Ά π’©β„΄π“Œπ’Άπ“€β„΄π“Œπ“ˆπ“€π’Ά



,,Femme Fatale" to kolejna czΔ™Ε›Δ‡ ,,Skandalu" i tym razem przenosimy siΔ™ do urokliwego ParyΕΌa, gdzie znΓ³w pojawi siΔ™ trochΔ™ zawirowaΕ„ w ΕΌyciu bohaterΓ³w. Ponownie dostajemy dawkΔ™ mnΓ³stwa emocji, czasami wcale nie pozytywnych i duΕΌo gorΔ…cych fragmentΓ³w πŸ”₯πŸ–€


Bohaterka trafia do jednego z hoteli w ParyΕΌu, gdzie jej szefem jest typowy, intrygujΔ…cy Francuz - Gaspard, z ktΓ³rym szybko Julia znajduje wspΓ³lny jΔ™zyk. Czy trzeba mΓ³wiΔ‡, jak bardzo jest przystojny? Przyznam, ΕΌe coΕ› mnie zaciekawiΕ‚o w nim i nawet go polubiΕ‚am w tej ksiΔ…ΕΌce, co moΕΌe byΔ‡ dosyΔ‡ dziwne πŸ™Š Nowa postaΔ‡, ktΓ³ra dorzuciΕ‚a swoje grosze i historia nabraΕ‚a charakteru.


PojawiaΕ‚o siΔ™ duΕΌo zaskoczeΕ„ i znΓ³w byΕ‚o skandalicznie! Ile siΔ™ dziaΕ‚o, ile kontrowersyjnych sΕ‚Γ³w padaΕ‚o. Warto zaznaczyΔ‡ tutaj jednΔ… rzecz - nie jest wcale Ε‚atwo wyrzuciΔ‡ kogoΕ› z serca, nawet mimo zranieΕ„. I kto staje znowu na drodze... Nie przejdzie mi przez gardΕ‚o, bo tak mnie zdenerwowaΕ‚ wczeΕ›niej. To mnie doprowadziΕ‚o do naprawdΔ™ sprzecznych uczuΔ‡, bo juΕΌ sama nie wiedziaΕ‚am po ktΓ³rej stronie mam stanΔ…Δ‡. I ciΔ…gnΔ™Ε‚o siΔ™ to samego koΕ„ca, wyczuwam naprawdΔ™ coΕ› mocnego w kolejnej czΔ™Ε›ci 🀨


UwaΕΌam, ΕΌe mimo wszystko, ten ciΔ…g historii jest jeszcze bardziej ΕΌarliwy niΕΌ poprzedni! I przyznajΔ™ to, mimo wiΔ™kszej sympatii do ,,Skandalu" πŸ–€ Nie mogΔ™ siΔ™ doczekaΔ‡ kolejnego tomu, nie wiem jak to przeΕΌyje. JeΕ›li tu koΕ„cΓ³wka mnie tak rozwaliΕ‚a, to co bΔ™dzie dalej?!

You Might Also Like

0 komentarze

NajchΔ™tniej czytane!