Z HERBATĄ W RĘCE #4 ZROBIŁO SIĘ KOSMETYCZNIE, O TYM PO CO ZAPISYWAĆ KSIĄŻKI, NAJTAŃSZYCH KSIĘGARNIACH I CIASTECZKACH Z KURKUMĄ?!

11:24



Zdjęcie - Pixabay

Cześć!

W minionym tygodniu udało mi się przeczytać kilka wartych uwagi wpisów. Przy okazji poznałam ciekawe blogi i myślę, że któryś z linków spodoba się i wam :) Dzisiaj w końcu będzie coś około książkowego, ale oprócz tego kosmetycznie się zrobi, dowiemy się jak poszło pewnej blogerce ciekawe wyzwanie (nie)zakupowe oraz poznamy przepis na ciasteczka z... kurkumą! Miłego przeglądania, czytania i klikania.

Maski w płachcie inne niż wszystkie

Maseczki w płachcie znacie dziewczyny na pewno. Jest o nich bardzo głośno, zwłaszcza o tych Azjatyckich (mordki zwierząt, cudo). Magda w swoim wpisie pokazała coś innego niż widujemy zazwyczaj. Maski niecodzienne. Czekam na następną część!

Świąteczny planer do druku 

Jeśli lubicie planery, bullet journal i inne takie organizacyjne oraz jeśli szukacie czegoś estetycznego, przemyślanego na grudzień i czas świąteczny, ten post jest dla was. Marta odwaliła kawał dobrej roboty.

Po co zapisywać przeczytane książki?

No właśnie, po co? Nie wiem jak wy, ale ja automatycznie je spisuję w jakichś notesach, zeszytach, albo luźnych kartkach. Odpowiedź na pytanie ,,Po co?'' jest w poście u Alicja ma kota.

3 miesiące bez zakupów - kosmetyczny minimalizm

Jest i kobieta, która wytrzymała 3 miesiące bez kupowania zbędnych kosmetyków, trzymając się tylko tego, że jak już się na prawdę coś skończy to kupi. Brawa dla tej pani :D

Kosmetyki warte uwagi do 20zł

Wpis, który udowadnia, że nie trzeba wydawać nie wiadomo ile pieniędzy na dobre kosmetyki. Widziałam w zestawieniu m.in. mojego ulubieńca, czyli tusz z Lovely. Ogólnie nie lubię wydawać dużo pieniędzy na kosmetyki i jeśli wy też macie podobnie to zachęcam do obczajenia posta Justyny.

Blenda - po co i jak używać

Zawsze mnie zastanawiało po co ludzie używają tej całej blendy. Dzięki po raz kolejny Justynie, teraz wiem i widzę w końcu różnicę w zdjęciach przed i po użyciu tego cudeńka.

Ciasteczka z masłem orzechowym i kurkumą

Jak zobaczyłam ten przepis pomyślałam sobie ,,Co?!!''. A jednak... Ciasteczka z kurkumą. Nie ukrywam, że mam wielką ochotę to wypróbować.

Ranking księgarni internetowych - gdzie najtaniej?

Kasię chyba większość książkoholików, nie tylko blogerów zna. Oprócz ostatnich świetnych recenzji książkowych, można było dostrzec post z rankingiem księgarni internetowych. Ciekawi was, gdzie kupicie książki najtaniej? Zajrzyjcie obowiązkowo do niekulturalnie.pl.

Jak kupować i nie zbankrutować?

Na koniec został post Magdy, która świetnie napisała o tym jak kupować i przy okazji nie zbankrutować. Banalne, nawet bardzo rady, ale czy każdy się do nich stosuje i wykorzystuje w praktyce? Ja osobiście robię wszelkie listy, które ratują mój portfel. Nie zostaję dzięki nim całkowicie pusty. No chyba, że mówimy o książkach i rzeczach dla moich świnek morskich... To już inna sprawa :D

Do zobaczenia!

You Might Also Like

0 komentarze

Najchętniej czytane!